Re: RBL # Re: prosba pouczenie (informacja)

Autor: Sylwester Zarębski (sylwek_at_isp.net.pl)
Data: Tue 04 Apr 2000 - 12:46:43 MET DST

Krzysztof Czuma wrote:

> Dzien dobry,

> Po pierwsze, w Panskim algorytmie nie bylo "wszystkie IP" tylko "hosty z
> listy".
>
> Po drugie, po wprowadzeniu tej poprawki algorytm nadal jest do kitu, bo
> nie da sie efektywnie wykonywac tylu sprawdzen. Nawet, jesli przyjmiemy,
> ze sredni czas pojedynczej kontroli IP wynosi 0.1 sekundy to procedura
> sprawdzenia trwac bedzie kilkanascie lat. A trzeba by zejsc do kilku
> godzin, bo lista blokowanych serwerow codziennie jest zmieniana.

Było o tym, czy da się zrobić, a nie o tym jak szybko..

> Nie ma takiej potrzeby, zeby zamowienia delegacji skladac papierkowo.

Ja nie dystkutuję czy jest taka potrzeba, ale zabroni Pan komuś
składania papierkowo ?? I co wtedy ???

> Wlasnie o technice mowimy.

A ja myślałem, iż o zastosowaniu, a nie teoretycznych rozważaniach,
bo takowe to można sobie o kant d.. potłuc, jeśli nie mają
zastosowania w realnym świecie.

> Niby co to znaczy: "zbior wskazuje"? Moze Panu chodzi o rekord?

Nie.. o kubek i marchewkę.. dyskusja na tym poziomie jest
całkowicie bezsensowna..

> Bardzo mi przykro ale nie potrafie nadac powyzszej wypowiedzi zadnego
> rozsadnego znaczenia, z ktorym mozna byloby sie zgodzic lub z ktorym
> mozna polemizowac.

Bo co ciekawsze są wycięte. Tak w ogóle to EOT. Nie będę marnował
czasu na jałową dyskusję, za którą i tak zapłacą właściciele
modemów. EOT.

--
pozdrawiam..
       ## ##      | Sylwester Zarębski - ISP Group |