Re: InterNetia - komunikat prasowy

Autor: Daniel Podlejski (underley_at_underley.eu.org)
Data: Sun 02 Apr 2000 - 12:47:06 MET DST

Sławomir Białek napisal(a):
[...]
: sa przeslanki, ze byc moze bedzie lepiej niz na zupelnie darmowych
: (jednak ilosc bedzie mniejsza, bo nie kazdy bedzie je mogl dostac,
: a i funduszy na to chyba beda mieli wiecej). ale z drugiej
: strony wszystko da sie zrobic zle :)

Tak, tym bardziej, że z przecieków, z pewnej firmy na "c",
która dla Netii uruchamia system do obsługi tych kont, wiem
na czym to będzie chodzić, a że przez przypadek wiem jak to
coś działa, jak jest wydajne i jakie jest podejście do klientów
firmy to produkującej, wiem też, że prędzej czy później Netia
zacznie się zastanawiać na zmianą tego na coś innego ...

--
Daniel Podlejski <underley_at_underley.eu.org>
   ... She fell in love with his greasy machine