Re: Jestem zdegustowany - www.kolej.pl

Autor: Krzysztof Krzyżaniak (eloy_at_pawnhearts.eu.org)
Data: Sun 02 Apr 2000 - 19:09:28 MET DST

Pewnego dnia, a było to Sun, 2 Apr 2000 17:01:27 +0200 przyszła do mnie
wiadomość z adresu <wieczory_at_kki.net.pl> i powiedziała:

>Sławomir Białek napisał(a) w wiadomości: ...
> Przepraszam jeśli moje osądy zakłócają tę grupę, ale to nie ja
>upubliczniłem tę sprawę !
>Widocznie preposter uznał, że jest to właściwe miejsce do dyskutowania
>takiego problemu jak rozpowszechnianie pornografii poprzez Internet.

Co nie przeszkadza ustawić FUT na swoją grupę.

  eloy

--
Krzysztof `eloy' Krzyżaniak |        "I po co rzucać perły przed wieprze,
 <eloy_at_transilvania.eu.org> :         Pomyje dla nich o wiele lepsze."