Re: Jestem zdegustowany - www.kolej.pl

Autor: lity (solar_at_astercity.net)
Data: Sat 01 Apr 2000 - 19:52:22 MET DST

On Sat, 1 Apr 2000 17:17:36 +0200, "Krzysztof Wieczór"
<wieczory_at_kki.net.pl> wrote:

[ciach]
>Rozważam zupełnie poważnie wysłanie do Jego Magnificencji Akademii
>Górniczo - Hutniczej w Krakowie prof. zw. dr hab. inż. Ryszarda
>Tadeusiewicza
>oficjalnego pisma z zawiadomieniem, iż pracownik tej Uczelni w Internecie
>propaguje pornografię.
>
>Prima Aprilis - dniem głuptaków, ale od Doktora tak Szlachetnej Uczelni
>należy wymagać dużo więcej !!

Z tą pornografią,to chyba trochę przesadzasz.Po pierwsze ta fotka nie
jest w rozumienia prawa pornograficzna.Pornografia to zdjęcia(filmy
itp) z udziałem nieletnich,zwierząt i jakieś inne tam dewiacje
seksualne,a to jest zwykły akt.
Oczywiście można się zastanowić nad dobrym smakiem tego żartu(???),ale
żeby od razu wysyłać oficjalne pisma?

Pozdrawiam serdecznie.
lity_at_poczta.onet.pl
UIN:58525990