Re: Jestem zdegustowany - www.kolej.pl

Autor: Krzysztof Wieczór (wieczory_at_kki.net.pl)
Data: Sat 01 Apr 2000 - 17:17:36 MET DST

ROBBO napisał(a) w wiadomości: ...
>Szczerze mowiac zart z pierwsza strona www.kolej.pl (01.04)
>jest bardzo niesmaczny. Nie wiem kto wpadl na umieszenie
>pornograficznego zdjecia (fakt jest w pociagu)
>na pierwszej stronie ale zart jest niesmaczny.
>Szczegolnie ze wielu maloletnich milosnikow zaglada na te strone.

Administratorem serwera www.kolej.pl jest
Doktor Maciej Czapkiewicz z Akademii Górniczo - Hutniczej z Krakowa.

Doktorem Honoris Causa tej Uczelni jest
Jego Świętobliwość Jan Paweł II - papież - również z Krakowa.

Rozważam zupełnie poważnie wysłanie do Jego Magnificencji Akademii
Górniczo - Hutniczej w Krakowie prof. zw. dr hab. inż. Ryszarda
Tadeusiewicza
oficjalnego pisma z zawiadomieniem, iż pracownik tej Uczelni w Internecie
propaguje pornografię.

Prima Aprilis - dniem głuptaków, ale od Doktora tak Szlachetnej Uczelni
należy wymagać dużo więcej !!

Oburzony
Krzysztof Wieczór