Re: Internetowy wizerunek ENSI

Autor: Wojciech Kus (wojciech-SPAMAWAY_at_cool.waw.pl)
Data: Sat 01 Apr 2000 - 11:51:09 MET DST

Jaroslaw Zielinski <jz_at_winter.pl> napisal(a):
> Niestety nie. Pani adwokat juz wspominala o sadzie we wczorajszej
> rozmowie ze mna. Sadu jednak chcialbym uniknac, takie rozwiazanie po
> prostu zawsze zostawia nieprzyjemny osad na obu stronach.
> Ja w pierwszej chwili (miesiac temu) uznalem tez to moze nie za zart,
> ale nieporozumienie, w kazdym razie nic powaznego, co mozna wyjasnic
> jednym telefonem, nie marnujac nawet czasu na e-mail. A okazuje sie
> teraz, ze lepiej zebym mial dowody moich kontaktow z ENSI (na przyklad
> zapisy rozmow telefonicznych?). Swoja droga ciekawe czy na przyklad
> [...]
Nie, na 99% nie - gdyby mial, popelnilby przestepstwo! Operatorom nie
wolno kontrolowac (rejestrowac, opracowywac, rozpowszechniac) tresci
korespondencji ich klientow, chyba ze otrzymaja z Policji lub
Prokuratury zlecenie na monitorowanie konkretnego abonenta w konretnym
czasie (prawo okresla dokladnie jaki to czas, ja nie pamietam).
Uzyskanie zgody na zlozenie takiego zlecenia jest dosc skomplikowana
operacja, wiaze sie z tym mnostwo formalnosci na dosc wysokim szczeblu.

        Pozdr.
        Wojtek

--
  |___ Wojciech "Gooch" Kus ______ email: wojciech-SPAMAWAY_at_cool.waw.pl ___|
  |__ Nieustraszony Lowca Dzwiekow  (w stanie chwilowego spoczynku ;-> ) __|