Re: Niespodzianka! ''news.vogel.pl - Server Response: 440 postingnotallowed''???

Autor: Andrzej Bort (bort_at_silesia.linux.org.pl)
Data: Fri 31 Mar 2000 - 14:01:38 MET DST

BartholoMeD <bmd_at_box43.gnet.pl> wrote:
> No widzisz, to dokładnie tak jak w moim przypadku, mimo iż
> nie podaję swojego nazwiska i jestem przez wielu uważany za
> anonima.

Dla admina Politechniki Śląskiej nie jesteś anonimem. JEśli składałeś
podanie o konto, które Ci założyli, i które jest warunkiem dostępu do
modemów politechnicznych, to Twoje podanie tam jest. I być może jest
nawet numer telefonu (jeśli go podałeś). Natomiast admin niekoniecznie
musi Twój numer telefonu udostępniać (np. poprzez wpisanie go w
/etc/passwd). Co nie przeszkadza mu, by ten numer poznać w przypadku,
gdy zrobisz 'dym'. Wtedy będzie mu się musiało chcieć przekopać przez
ponad półmetrowy stos kartek A4... (tia... sam też przez to
przechodziłem) ;-)))

Andrzej

--
I haven't lost my mind -- it's backed up on tape somewhere.