Re: Niespodzianka! ''news.vogel.pl - Server Response: 440 postingnotallowed''???

Autor: Samotnik (samotnik_at_samotnia.eu.org)
Data: Fri 31 Mar 2000 - 21:33:05 MET DST

"Easy[R]" <easy_at_polcelebs.com> writes:

> No wlasnie. Wiec zrozum tez innych anonimowa Malgorzato Krzyzaniak.

Zawsze mnie zastanawiało, po co Wy wszyscy kłócicie się z tym
idiotą... Jakoś społeczność usenetowa ma tendencje do angażowania się
w puste, powtarzające się i nudne spory z kategorii 'IPU vs
reszta'. Miejcie do siebie szacunek... Jeśli nie Arnold, to Easy,
jeśli nie Easy, to expert, jeśli nie Expert, to Pszemol, jeśli nie
Pszemol to...

FUT

--
| Samotnik Michał Jęczalik Sr | 0603, 033 | samotnik_at_samotnia.eu.org |