Re: HISy i mozliwosci techniczne

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Fri 31 Mar 2000 - 13:24:24 MET DST

On Thu, 30 Mar 2000 14:09:42 +0200, "Axel D." <axel_at_frodo.com.pl>
wrote:

>Wlasnie za dwa tygodnie beda u nas w centrali montowac serwery na te
>HISy, ale babka mnie poinformowala, ze bedzie chodzil facet i sprawdzal
>"mozliwosci techniczne mojego lacza telefonicznego".
>
>czy zdarzylo sie komus aly te "mozliwosci techniczne" byly
>niewystarczajace i komus odmowili instalacji hisa?
>
>spotkaliscie sie kiedys z takim haslem?

Sadze ze "mozliwosci techniczne" sprowadzaja sie tu do wlasciwej
jakosci linii telefonicznej. Jak telefon za Gomolki sznurkiem laczony
(nie przesadzam - pamieta ktos sznurek papierowy? Takim samym papierem
izolowane sa kable telefoniczne w pancerzu olowianym a sporo jeszcze
tego w ziemi lezy) to pewnie mowa ledwie dochodzi bo elektrony w
polowie drogi zawracaja... i wowczas telepies musialby zaczac od
doprowadzenia kabli do stanu uzywalnosci (czytaj - od wymiany...). I
wowczas dostajesz odpowiedz w stylu "brak mozliwosci technicznych"...

--
dAREK