Re: Niespodzianka! ''news.vogel.pl - Server Response: 440 postingnot allowed''???

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Fri 31 Mar 2000 - 13:19:45 MET DST

On Thu, 30 Mar 2000 22:23:37 +0100, Michal Rok <mrok_at_mrok.com> wrote:

>I dotad sie w pelni zgadzam. Chodzi mi raczej o to, jak te
>identyfikatory upubliczniac - chcialbys widziec adnotacje w naglowkach
>postu na newsach, czy raczej identa dla wszystkich niezaleznie od tego
>czy im sie to podoba?

Tak. Dla wszystkich ktorzy jawnie nie zazadaja usuniecia. A jak usuna
- sa uzytkownikami piatej kategorii, zaszczany menel tez do porzadnej
knajpy wpuszczony nie zostanie... W koncu te identyfikatory nie
pozwalaja nikomu poza dostawca uslugi na dotarcie do fizycznego
miejsca skod informacja w siec poszla - ot, numerek...

--
darek