Re: Netia = TPSA (bylo.Re: InterNetia - komunikat prasowy)

Autor: Krzysztof Krzyżaniak (eloy_at_pawnhearts.eu.org)
Data: Thu 30 Mar 2000 - 20:30:10 MET DST

Pewnego dnia, a było to Wed, 29 Mar 2000 18:53:23 GMT przyszła do mnie
wiadomość z adresu <futszak_at_WYTNIJTO.dione.ids.pl> i powiedziała:

>eloy_at_pawnhearts.eu.org (Krzysztof =?iso-8859-2?Q?Krzy=BFaniak?=),

>jeszcze troche i zaczniesz porownywac ceny PLL LOT do cen za
>komunikacje miejska i stwierdzisz ze LOT jest drozszy.

A nie jest?

>Geniuszu, ja tu mowie o stosunku cen w tej samej usludze o roznych
>porach a ty mi porownujesz uslugi ktore maja podobna nazwe ale sluza
>do czegos innego.

W danym przypadku służą do tego samego: łączenia się z Internetem.

  eloy

--
 * Krzysztof `eloy' Krzyżaniak * HP -> http://www.pawnhearts.eu.org/~eloy/
 * <eloy_at_pawnhearts.eu.org>    * Kabaret Loża44 -> http://loza44.topnet.pl/