Re: Netia = TPSA (bylo.Re: InterNetia - komunikat prasowy)

Autor: futszaK (futszak_at_WYTNIJTO.dione.ids.pl)
Data: Wed 29 Mar 2000 - 20:53:23 MET DST

eloy_at_pawnhearts.eu.org (Krzysztof =?iso-8859-2?Q?Krzy=BFaniak?=),
napisal:

>Ale to 6 razy taniej to i tak jest więcej niż lokalna taryfa TPSA, prawda?

jeszcze troche i zaczniesz porownywac ceny PLL LOT do cen za
komunikacje miejska i stwierdzisz ze LOT jest drozszy.

Geniuszu, ja tu mowie o stosunku cen w tej samej usludze o roznych
porach a ty mi porownujesz uslugi ktore maja podobna nazwe ale sluza
do czegos innego.

futszaK