Re: Niespodzianka! ''news.vogel.pl - Server Response: 440 posting not

Autor: Easy[R] (easy_at_kam.pl)
Data: Thu 30 Mar 2000 - 11:53:44 MET DST

Lech Szychowski wrote:

> Michal Rok <mrok_at_mrok.com> wrote:
>
> : Pytanie jest inne - czy klienci nie uznaliby tego za naruszenie ich
> : prywatnosci?
>
> Mają wybór: to albo brak dostępu do niektórych usług.

Bzdura. Mozesz sobie jako provider miec pelne dane klienta, ale nie
wolno ci ich rozpowszechniac publicznie bez jego zgody.
Chodzi ci o dane czy o ich rozpowszechnianie publiczne w naglowkach
postow ?

Twoje myslenie mnie zaskakuje. Otoz uwarzasz, ze nie wystarczy ci miec
dane klienta do wlasnej wiadomosci, tylko ty chcesz klientow szantazowac
tekstem typu: sluchaj kliencie, albo twoje prywatne dane (takie jak. nr.
telefonu domowego) pojda w swiat z kazdym twoim postem albo nie dam ci
dostepu.
Uwazam to za chory objaw. Na to by chyba nawet w Chinach czy Iranie nie
wpadli :)

Izir