Re: Niespodzianka! ''news.vogel.pl - Server Response: 440 posting not

Autor: Easy[R] (easy_at_kam.pl)
Data: Thu 30 Mar 2000 - 12:04:07 MET DST

Michal 'Orr' Daszkowski wrote:

> Naprawdę sprawia Ci jakąś perwersyjną przyjemność dowiadywanie się,
> że jesteś głupi i wypowiadasz się na tematy, na których się nie
> znasz, nie rozumiesz o co chodzi i w ogóle zachowujesz się jak
> pijane dziecko we mgle?

Oh najmadrzejszy na swiecie Michale 'Orr" Daszkowski, przepraszam Pana,
ze wogole zabralem glos w tej sprawie. Jesli czegos nie wiem to wogole
nie powinienem sie zapytac. Przepraszam, ze nie jestem alfa i omega i
nie wiem wszystkiego. Jesli Pana tak denerwuja moje laickie pytania to
prosze sobie wziasc mnie do killfile i nie bedzie sie Pan wiecej
denerwowal glupszymi od siebie.

Pozdrawiam
glupi Izir