Re: Niespodzianka! ''news.vogel.pl - Server Response: 440 posting not allowed''???

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_ns.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 29 Mar 2000 - 16:43:53 MET DST

Konrat wrote:

> Witam!
>
> Przegapiłem jakieś info na pl.komunikaty?
> Wydawało mi się, że tych z ppp* odcinają tylko serwery uczelniane.

jak ja bym prowadzil sewer newsowy, tez bym wycinal wszystko co ma
*ppp*tpnet* oraz *ppp*tpsa* . dlaczego? dlatego ze tpsa nie
udostepnia
ewidencji zestawien numerow telefonicznych z nadanymi IP.
btw. wiem wiem. ustawa o ochronie danych osobowych i inne blablabla.
tylok ze tpsa wcale nie musi udostepniac faktycznych numerow
telefonicznych,
lecz ich numery identyfikacyjne dla internetu (nadane jednokrotnie),
bym mogl sie takim numerem posluzyc w razie gdybym mial jakies
roszczenia.
a tak wogole, tpsa moglaby nadawac kiedys tam statycznie numery IP
na podstawie numeru dzwoniacego. ale to pewnie dopiero po wprowadzeniu
IPv6 ,
i zmiany monopolisty z tpsa na kogos innego :))