Re: Niespodzianka! ''news.vogel.pl - Server Response: 440 posting notallowed''???

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_ns.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 29 Mar 2000 - 16:45:47 MET DST

Adam Gasiorowski wrote:

> Nie bedzie holota z tpnetu plula polskim adminom w twarz ;-)
> Dzwonisz przez tpnet - jestes gorszy, jestes podczlowiekiem. Oto
> ich opinia.

tpsa nie udostepnia numerow dzwoniacych, dlatego konekcje z tpsa sa
anonimowe.

jesli ktos mi bruzdzi po serwerze z jakiejs uczelni lub statycznie
nadanej klasy IP, to po prostu go wycinam. a jak dzwoni z tpnetu
to co mam robic? wyciac cala domene dla miasta? a potem nastepne
miasto itp itd? i sie uzerac z ludzmi ktorzy cierpia na nadmiar czasu?
nic z tego.