Re: RBL # Re: prosba pouczenie (informacja)

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Tue 28 Mar 2000 - 18:35:44 MET DST

On Mon, 27 Mar 2000 22:24:31 +0200, Krzysztof Czuma
<czuma_at_elektron.pl> wrote:

>Dzien dobry,

>u a
>
>I skad Pan te banaly przepisuje?

A moze by tak Pana Czume na pare list dyskusyjnych zapisac??? Tak po
kilkaset maili dziennie kazda? Przeciez Pan Czuma w imie wolnosci
sieci nie bedzie sie bronil przed informacja ? (wiem przesadzam - ale
czy napewno i czy az tak bardzo?). Moja maszyna moja twierdza, nikt
chlamu bez mojej zgdy wsadzal na nia nie bedzie - tak samo jak gosc
lapiacy mnie za klapy i plujacy w ucho moze spotkac sie z moim
obcasem...

--
Darek