Re: skanowanie portów

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_fidor.komorow.pl)
Data: Fri 24 Mar 2000 - 16:25:21 MET

On 24 Mar 00 14:19:19 GMT, Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:

>W wielu _barbarzynskich_ krajach owszem ;->. To jest przegiecie.

A co powiesz na sytuacje u mich sasiadow (mieszkam w blizniaku) . Spadl
snieg . Sasiedzi wyjechali . Rano sie budzimy i widzmy slady poprzez nasza
dzialke (w sniegu) do tarasu sasiadow , i z powrotem . Kraty nie naruszone ,
ale sladow wiele bylo . Powiedz mi moj drogi w jakim celu tamata (tamte)
osoba przechodzila najpierw przez nasz plot a potem przez plot sasiadow ?

Pozdrawiam