Re: :)

Autor: Paweł Krawczyk (kravietz_at_alfa.ceti.pl)
Data: Fri 24 Mar 2000 - 10:42:18 MET

Piotr Kucharski <chopin_at_sgh.waw.pl> wrote:

> "Żeby automatycznie rozprowadzić ruch" [łącza ze świata 155Mb/s] "konieczne
> jest przygotowanie szkieletu wewnętrznego w Polsce. Trwają teraz prace
> rekonfiguracyjne"

BTW nie chciałbym żeby to wyglądało na czepianie się, ale niedawno
trafiłem na jakieś stare wydanie KiB z 1996 roku, w którym był podobny
wywiad z jakimś innym dyrektorem CST, który zapowiadał 155 Mbit na
koniec tego (a raczej tamtego) roku.

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://ceti.pl/~kravietz/