Re: :)

Autor: Piotr Kucharski (chopin_at_sgh.waw.pl)
Data: Thu 23 Mar 2000 - 20:26:18 MET

Bartek Kulicki <martinez_at_panda.bg.univ.gda.pl> wrote:
> moglbys krotko napisac o co chodzi ? - jakos nie mam ochoty kupowac "PCK
> Kuriera" (jak mowi u mnie pani w kiosku ;)

cytaty z wywiadu (?) z Krzysztofem Trzewikiem, dyrektorem CST TPSA,
zatytułowanego "Dogonić uciekający Internet":

"już kupiliśmy 40 tys. modemów 56kb/s"
"abonenci poprawę odczują w czerwcu"
[wszyscy uczestnicy rynku] "będą tylko równi"
"Żeby automatycznie rozprowadzić ruch" [łącza ze świata 155Mb/s] "konieczne
jest przygotowanie szkieletu wewnętrznego w Polsce. Trwają teraz prace
rekonfiguracyjne"
"w tym roku będzie drugie łącze ze światem o przepustowości 155Mb/s"
"wszystkie znaczące miasta połączone są liniami 155Mb/s. Zakładamy,
że ta przepustowość zostanie podwojona jeszcze w tym roku"

p.

ps. btw, strona 30, nie 24