Re: Czy da się sprawdzić istnienie e-mail'a?

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Tue 21 Mar 2000 - 18:19:51 MET

Dnia Mon, 20 Mar 2000 20:27:52 +0100, Jo'Asia zeznaje:
>Tak mi się skojarzyło... Od wersji 4.5 Netszkapa odsyła potwierdzenie
>przeczytania - treść jest mniej więcej taka: <Adresat> wyświetlił Twój list
>na ekranie, nie możemy jednak zagwarantować, że go przeczytał tudzież
>zrozumiał". :)))))
        Oczywiście, NN najpierw pyta, czy chcesz wysłać potwierdzenie.
Zawsze mogę, kliknąć "No". Często tak robię, czytając off-line.

bart

--
"MCSE - Minesweeper Consultant and Solitare Expert" - (c) UserFriendly
  bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/