Re: Czy da się sprawdzić istnienie e-mail'a?

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 02 Mar 2000 - 15:15:02 MET

Dnia 2 Mar 00 o godz. 11:17, Bart Ogryczak napisal(a):

> A niby po co ma działać? Żeby luserowi wyskoczyło 'jakieś okienko'
> którego treści nawet w przybliżeniu nie zapamięta? To już wolę,
> żeby dostał zwrot, który może potem do postmastera sforwardować.
A jaki klient e-mail uzywa VRFY ???
"Jakies okienko" to wyskakuje np. w Netszkapie gdy serwer SMTP odrzuca adres
w RCPT TO: (inna sprawa, ze i tak z reguly potem przychodzi normalny zwrot).

> PS. Zacznij używać jakiegoś czytnika, który nie utrudnia wszystkim
> życia i zachowuje references.
Uwierz mi, ze nie mam takiej mozliwosci bez calkowitego wywrocenia do gory
nogami mojego srodowiska pracy, tak w zakresie software'u, jak i moich
przyzwyczajen. Nie robie tego bynajmniej nikomu na zlosc.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl