Re: C1720 nie jest odpowiednikiem C2600

Autor: Andrzej Karpinski (karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl)
Data: Mon 20 Mar 2000 - 20:40:59 MET

> 1720 nie jest odpowiednikiem 2600, mimo posiadania podobnego procesora. Ma
> wydajność o prawie połowę mniejszą (fast switching), taką samą tylko dla
> process switchingu.

Co do roznicy wydajnosci - oczywiscie masz racje. Z drugiej strony
obciazenie procesora jakie kolega podal wskazuje na duza ilosc ACLi.
Jak sie maja ACLe i Fast Switching?

karp

PS. Faktycznie na 2Mbit link do Polpak'u polecalbym raczej 2600, lub
cos mocniejszego. I rzecz jasna redukcje ACLi, najchetniej do zera ;)