Re: Internetia

Autor: Bartek Kulicki (martinez_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Sun 19 Mar 2000 - 02:24:15 MET

"Przemyslaw Popielarski" <premax_at_hot.pl> wrote in message

> A z interia.pl Ci sie nie pomylilo ?

swoją drogą to nieźle Netia i Interia.pl narobiły (sobie) bałaganu . Grunt
to dobra identyfikacja firmy na rynku....

Nie jesteś pierwszą i nie ostatnią osobą która zadała takie pytanie -
ciekawe czy ktoś wreszcie pęknie i zmieni nazwe serwisu/produktu/whatever.
Obydwie firmy wydały już troche pieniędzy na kampanie wizerunkową - a jedyne
co w ten sposób uzyskały to niesamowity bałagan i dezorientacje
potencjalnych klientów.

--
bk