Re: Podłączenie dużego serwisu do Polpak

Autor: Andrzej Karpinski (karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl)
Data: Thu 16 Mar 2000 - 17:34:48 MET

> Chciałbym wydzierżawić do TPSA 2 Mbit łącze do PolpakT. Od mojej strony
> będą na nim stały dwa duże serwery (www typu portalowego i mail/news).

Przepraszam, czy chodzi o lacze Frame Relay PolpakT 2Mbit czy tez o doste
do szkieletu sieci IP w ramach PolpakT, czy tez moze o dostep do szeroko
rozumianego Internetu z predkoscia 2Mbit? Pierwsze 2Mbit kosztuje 2000zl,
za drugie trzeba zaplacic 8000+16000, za trzecie wartoby wykupic jeszcze
"rury" u 3-4 innych operatorow za cene 30% wariantu 2 (inni dostawcy sa
tansi). Dla ulatwienia dodam, ze 2Mbit lacze Frame Relay do Polpakt da w
ciagu dnia srednio nie wiecej niz 400kbit/s dla ruchu IP jesli bedzie to
routing statyczny, i mniej niz 150kbit/s jesli zdecydujesz sie na wymiane
z TPSA BGP (za kolejne 8000 miesiecznie). O ktoro z laczy 2Mbit wiec
chodzi? :)

--k