696 4151

Autor: Krzysztof Czuma (czuma_at_elektron.pl)
Data: Thu 16 Mar 2000 - 16:43:21 MET

Dzien dobry,

On Thu, 16 Mar 2000, Easy[R] wrote:

> Zgadza sie, oszalal, mi tez kasuje posty, ktore nie naruszaja zadnych
> zasad.

Dziwna, doprawdy, sytuacja.

Wiadomosc o bezplatnym dial'upie (22) 6964151 zostala usunieta z grup:
pl.internet.polip, pl.regionalne.warszawa i
pl.regionalne.warszawa.ogloszenia. Usuwali anonimowi pracownicy UW i
AsterCity.

Chetnie bym sie dowiedzial kogo ten bezplatny dial'up boli i
dlaczego? Konkurencja na rynku uslug bezplatnych? :)

Krzysztof Czuma