Re: (Fwd) Re: Czy da się sprawdzić istnienie

Autor: Maciek Uhlig (muhlig_at_us.edu.pl)
Data: Fri 10 Mar 2000 - 23:35:09 MET

raj_at_wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) wrote in
<Pine.GSO.3.96.1000310231004.23149C-100000_at_ultra>:

>Mnie chodzi - i od poczatku w tej dyskusji chodzilo - o
>potwierdzenie ze adresat ODEBRAL moj list, to znaczy otworzyl go i
>zobaczyl, co ja tam do niego napisalem...

No to MTA ani finger tego nie zalatwia. Sa dwie mozliwosci realizacji
Twojego zyczenia:

- ustawowy obowiazek powiadamiania nadawcy przez odbiorce o otrzymaniu
listu za pomoca dowolnych srodkow technicznych bedacych w dyspozycji
odbiorcy
- tak zaprogramowany MUA, aby wyslal mail zwrotny do nadawcy w momencie
otwarcia listu (i zeby tej opcji przypadkiem nie mozna bylo wylaczyc
:-))

Maciek