Re: POLPAK znowu ;>

Autor: Przemyslaw Maciuszko (sal_at_tpi.pl)
Data: Wed 08 Mar 2000 - 21:19:37 MET

On 8 Mar 2000, Jan Rychter wrote:

> Bardzo mnie to martwi, bo takie opóźnienia pojawiają się od ok. 2
> tygodni regularnie. Znakomicie uniemożliwiają pracę interaktywną.
Tu sie zgodze - wyglada to np. tak, ze moj router dziala ok, moj brzegowy w
CST tez, ale juz nastepny (z reguly warcst ktorys albo r1-r2) lapie poslizg
z gatunku kilku sekund ...
Watpie, zeby taki ruch byl generowany na szkielecie miejskim Polpak-T ...
> Co na to Polpak-T?
To co zwykle: "U nas nie ma zadnych problemow, ale przyjrzymy sie temu" - no
i przygladanie niczym sie nie konczy :(

Przemyslaw Maciuszko
TP Internet