Re: Internet przez kablowke - PTK?

Autor: Marek Pokulniewicz (mpokul_at_sejm.gov.pl)
Data: Fri 03 Mar 2000 - 14:25:46 MET

Mam w domu obie telewizje ale Internet jest tylko w Aster City. Wiec mam
TV przez PTK (bo wydaje mi sie za maja lepsza oferte) a Internet z
AsterCity. Dzial bardzo dobrze. Ping do routera jest w czsie 9ms. Awarii
nie bylo jak do tej pory (na poczatku wylaczyli na dzien bo sie okazalo ze
sasiad za sciana ma telewizor typu Rubin i zalozyli filtr zeby mu nie
sialo na kanal zwrotny wiec ja nie mialem Internetu). Ale przyszla ekipa
i zjela ten filtr.

Marek Pokulniewicz