Re: Internet przez kablowke - PTK?

Autor: Nina Liedtke (nina_at_hell.rassun.art.pl)
Data: Fri 03 Mar 2000 - 14:04:28 MET

On Fri, 03 Mar 2000 04:54:01 GMT, "Artur Borecki" <wizard_at_alpha.net.pl>
wrote in article <JzHv4.25160$WD.640096_at_news.tpnet.pl>:

> Ostatnio pewien agent PTK probowal naklonic mnie do zmiany kablowki
> (aktualnie mam Aster City).
        Ja też (samą kablówkę, OC). Internet mieli udostępnić hoho kiedy,
chyba już ponad rok temu miał być u nas na pewno - ale jakoś ciągle ani
widu ani słychu. Za to poczytałam sobie na newsach trochę narzekań
ludzi, którzy mają Internet przez AC i nabrałam poważnych wątpliwości,
czy warto się w to pakować.

> Twierdzil ze internet bedzie w ciagu 0.5 roku, kazdy dostanie wlasny modem,
> cena maks. 80 PLN.
> Czy to prawda czy raczej kolejny chwyt reklamowy?
        Od razu widać, że nie masz wprawy w postępowaniau z komiwojażerami
wszlekiej maści... ;> Gdyby do mnie przyszedł taki agent, rozmowa
najprawdopodobniej wyglądałaby tak:

[dzyń, dzyń - dzwonek do drzwi]

/me : [uchylenie drzwi, pytające spojrzenie]

Agent: Dzień dobry, mam dla pani wspaniałą ofertę. Ma pani AC, jak
wszyscy w tym osiedlu, prawda? Niech pani z nich zrezygnuje i przejdzie
do nas, do PTK. W ciągu pół roku udostępnimy Internet, każdy dostanie
własny modem, ceny jeszcze nie są ostatecznie ustalone, ale na pewno nie
będą wyższe niż 80 zł.

/me : [uchylenie drzwi nieco szerzej, promienny uśmiech] O, to świetnie!
Spadł mi pan jak z nieba, od dawna na coś takiego czekałam. Ma pan
umowę? Z miejsca podpisuję. Jak to tam jest sformułowane o tym
Internecie? Pół roku od podpisania umowy? Czyli, zaraz, dziś jest 3-go
marca, marzec, kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień... najpóźniej
3-go września zainstalujecie mi Internet? Świetnie! Czy w umowie jest
napisane tylko o tym modemie, czy jest coś więcej o warunkach
technicznych? Wie pan, mój mąż będzie to chciał wiedzieć.

Agent: Eee... yyyy... Umowę podpisuje się tylko na te usługi, które
udostępniamy w danej chwili... Umowę na Internet podpisze pani osobno...

/me : Jak to?! Przecież ja chcę przejść do was tylko z powodu Internetu!
A w umowie nic o nim nie ma?

Agent: Proszę pani, jak już mówiłem, umowa jest tylko na to, co
oferujemy pani w danej chwili. Internet będzie za pół roku, zresztą to
jest inny rodzaj usług. Wiele osób bierze od nas tylko kablówkę, więc
jest osobna umowa na kablówkę, a osobna na Internet, dla tych, którzy go
chcą.

/me : Acha. To ja nie wiem. Niech pan przyjdzie, jak mój mąż będzie w
domu. Do widzenia.

[zamknięcie drzwi, trzask zasuwy, podgłośnienie muzyki]

Nina

--