Re: Serwery news w Polsce

Autor: Groniu (groniu_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 02 Mar 2000 - 14:41:43 MET

Maciek Uhlig napisał(a) w wiadomości:
<8EEB9A78Amuhligusedupl_at_155.158.102.5>...
>groniu_at_poczta.onet.pl (Groniu) wrote in
><Titv4.22776$WD.588006_at_news.tpnet.pl>:

[MEGA - CUT]

>Faktem jest, ze ta decyzja dotyka pewne grono uzytkownikow sieci,
>takich o jakich napisal "groniu" (jakby biedak nie mial imienia i
>nazwiska).

Ma,(biedak tez nie jest bo stac go na spedzanie 400 godzin miesiecznie
w necie - fakt ze za polowe placi pracodawca ale zawsze pozostaje ta
druga polowa:-)) tylko wiekszosc zna mnie pod nickiem Groniu, nawet
jak sie teraz przedstawiam, jezeli poznaje kogos na gruncie
towarzyskim to mowie ze jestem Groniu poprostu 8 lat uzywania xywki
robi swoje. Ale jak ktos ma wielka potzrebe mge sie przedstawic z
imienia i nazwiska.

>Jednak juz dosc dawno temu pisalem, ze na rynku jest luka w
>postaci braku solidnego komercyjnego serwera newsow, ktory moglby
>wlasnie byc wykorzystany dla indywidualnego dostepu do newsow przez
>tych, ktorzy aktualnie go nie maja. Byc moze ten ruch adminow Usenetu
>spowoduje normalizacje sytuacji i znajdzie sie ktos, kto zechce na
tym
>zarobic.

Ja czekam z niecierpliwością bo wreszcie będe mogł korzystac z usneto
bez ograniczeń, których nawet nie jestem w stanie obejść.

>Ostatnia decyzja adminow Usenetu wbrew pozorom nie poniza adminow
TPNET
>i uzytkownikow TPNETu. Wprost przeciwnie, daje ona do zrozumienia, ze
>TPNET, jego admini i uzytkownicy powinni byc naszymi partnerami, i ze
>oczekujemy na to, aby TPNET doprowadzil swoje uslugi internetowe do
>takiego standardu, jaki staramy sie utrzymywac na swoim podworku.

Mam nadzieję, że to nastąpi i TPNET zacznie swiadczyc uslugi na dobrym
poziomie.
Zycze tego sobie i wszytkim innym *anonimowcom*

--
Groniu ThE Bro