Re: Y2K ;-)))

Autor: Piotr Auksztulewicz (piotras_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 02 Mar 2000 - 13:43:46 MET

Krzysztof Pułapa <Krzysztof.Pulapa_at_comarch.pl> wrote:
> Wszyscy (prawie)wczoraj odetchnęli z ulgą. Ale pewnie mało kto
> zauważył, że zwykłe elektroniczne zegarki z datownikiem nie są odporne
> na 29 lutego 2000, np. mój CASIO ILLUMINATOR ;) wczoraj pokazał
> dzień 1 marca 2000.

Mało które zegarki naręczne w ogóle zauważają 29 lutego. Większość
po prostu nie przechowuje roku - więc nie ma możliwości określić
czy jest on przestępny...

PS. Tez mam CASIO :-)

--
Piotr Auksztulewicz                 piotras_at_zeus.polsl.gliwice.pl
Centrum Komputerowe Politechniki Śląskiej, Gliwice, Akademicka 16