Re: Problemy z intrentetem - PDI

Autor: Filip Ozimek (filip_at_zamoyski.edu.pl)
Data: Thu 24 Feb 2000 - 22:00:03 MET

Robert Jedi Ramiega <robert_at_yoda.plukwa.net> wrote:

> Nie. Wbrew pozorom Twoje klopoty sa nieco inne i czym innym spowodowane. Z
> tego co wiem to Tygrys rozmawial z Wami pare razy. Generalnie dobrze by bylo
> gdybyscie zezwolili komus od nas na obejrzenie systemu.

        Proszę bardzo, nie ma problemu. Ostatnio gdy Tygrys byl, nie mówil
nic o tym, że chcialby sam system obejżeć. Ba, powiem nawet, że jakiś
czlowiek (niestety nie pamiętam teraz nazwiska :() po drugiej stronie telefonu
zasshowal się na konto do nas i sam faktycznie stwierdzil, że nie dziala.

--
Filip Ozimek, 2:480/33.56