Re: Problemy z intrentetem - PDI

Autor: Robert Jedi Ramiega (robert_at_yoda.plukwa.net)
Data: Thu 24 Feb 2000 - 00:18:28 MET

On 23 Feb 2000 10:10:55 GMT, Filip Ozimek <filip_at_zamoyski.edu.pl> wrote:

> Tak, ale ja jestem w Warszawie, i też mam podobne kłopoty.
 Nie. Wbrew pozorom Twoje klopoty sa nieco inne i czym innym spowodowane. Z
tego co wiem to Tygrys rozmawial z Wami pare razy. Generalnie dobrze by bylo
gdybyscie zezwolili komus od nas na obejrzenie systemu. Latwiej jest
zdiagnozowac problem gdy sie ma widok na obie strony a nie tylko na jedna...
 Z tego co pamietam konfiguracja Waszego portu jest identyczna jak innych.
Byc moze jest to drobny blad po Twojej stronie a byc moze nie.. Umow sie z
tygrysem i wpusc go do systemu (tygrys at waw.pdi.net)
>pakiety jecą przez Stany, ale cały czas przez Łódź?
 Warszawskie pakiety nie leca przez Lodz... no chyba ze ida do bramki
TPnet-POL34...

>BTW: A w Łodzi, to tylko TPNet jest?
 Nie. Ale zmiana sieci szkieletowej to nie przelewki... Przechodzilem to jak
do tej pory 3 razy i wiem jak to boli... A teraz bedzie jeszcze bardziej
bolalo....

--
 Robert Ramiega  | robert_at_plukwa.net  IRC: _Jedi_ | Don't underestimate
 UIN: 13201047   | http://www.plukwa.net/         | the power of Source