Re: Odp: sluchanie radia przez\internet?

Autor: tomee (tomee_at_dione.ids.pl)
Data: Tue 22 Feb 2000 - 21:28:41 MET

Andrzej Karpinski wrote:

> OK, Zechcij wyjasnic precyzyjnie w jaki sposob to zrobi. I poadj przyklady
> kiedy tak sie stalo.

Co miesiąc mniej-więcej pada bramka NASK-TPSA, co miesiąc też
sypie się jakaś tablica / jakieś łącze i wszystko zapętla się w koło mańki...

> Na WWW NASKu chyba jest cennik. Za 5k USD to Ty bys pol ich szkieletu
> pewnie kupil ;) Co do obslugi klientow, to zapewniam ze ostatnio bardzo

Nie, 24 tys zł kosztuje 2Mbps z 30% obc. portu.

> wiele sie nauczyli. Zyczylbym sobie takiego podejscia ze strony pracowanik
> POL34 czy TPSA jak w chwili obecnej reprezentuja IPartners czy NASK.

Nask się czegoś nauczył? Chyba "jak olewać klienta, żeby się nie
zorientował".
NASK to dla mnie głupi moloch, którego ogólna organizacja przypomina
kostkę rubika w rękach jakiegoś szaleńca ;)

> Sorry, swiat sie zmienia. To co bylo prawdziwe rok temu, teraz moze
> wygladac zupelnie inaczej. Pamietajmy tez o ostatnich cokolwiek
> rewolucyjnych zmianach w "szczytach wladzy" NASK. Stare przemija...

Stare przemija, a tomee od roku nie może doprosić
się r-ku za domenę.

--
( tomee_at_nospam!.dione.ids.pl | Centrum Projektów Internetowych )