Re: Problemy z intrentetem - PDI

Autor: Filip Ozimek (filip_at_zamoyski.edu.pl)
Data: Mon 21 Feb 2000 - 01:24:13 MET

Rafil <rafik_at_spy.pl> wrote:
> Mam pytanie. Czy jest tu moze ktos kto uzywa takze firmy PDI jako providera
> laczac sie z internetem?

        Ano. Goramo 115k2.

> Chodzi mi zarowna o lacza stale z PDI jak i DIAL-UP (LODZ).

        A ja to Warszawa.

> Od pewnego czasu mam problemy z wyjsciem na swiat i wogole, uzywajac tego pr
> ovidera. Jezeli polacze sie w tradycyjny sposob 0202122 lub inne uzytkowe nu
> mery - problem znika.

        Mam to samo. Jest wiele "martwych" adresów z PDI a z każdego innego
miejsca wszystko dziala (np. www.sejm.gov.pl).

> Obsluga techniczna twierdzi ze jest wszytko okej, i nie da sie ich przekonac

        Heh, u mnie to samo. Byl pan (wreszcie pod tygodniach telefonowania)
z PDi, popatrzyl, podrapal się, dal mi telefon do mądrzejszego pana ale obaj
nic nie zrobili i chyba nie mają zamiaru nic zrobić. Denne dno.

Teraz czekamy, aż się znajdzie umowa i przepniemy się gdzie indziej.

--
Filip Ozimek, 2:480/33.56