Re: sciaganie plikow..

Autor: Krystian Kryczynski (webmaster_at_rmb.pl)
Data: Fri 18 Feb 2000 - 11:41:02 MET

Jest polski serwer, na którym chodzi mały skrypcik do sciagania. Podajesz co
chcesz sciagnac i skad, on sciaga sam, a jak sciagnie to wysyla do ciebie
e-mailem.
Adresik mi chwilowo sie zgubil, ale jak znajde, to rzuce na priva.

Pozdrawiam
KK

Użytkownik Piotr Kucharski <chopin_at_sgh.waw.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:88iqov$t9c$1_at_absolut.sgh.waw.pl...