Re: TP SA i ich IP

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Sun 13 Feb 2000 - 16:21:09 MET

Dnia Sun, 13 Feb 2000 09:25:30 +0100, Pawel Sikora zeznaje:

>Użytkownik Bart Ogryczak <B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:slrn8aat9s.qv.B.Ogryczak_at_puter.bart.org...

>Byle jaki router jest sporo bardziej skomplikowany niz Ci sie wydaje,
>musi przeciez obslugiwac fragmentacje pakietow, komunikaty icmp itp.
        To _nie_ jest skomplikowane.

>Zbytnie uproszczenie routera prowadzi do urzadzenia bezuzytecznego.

>Router jak jest prostym pudelkiem dziala poprawnie
>tylko w prostych sytuacjach.
        Prosta sieć - proste sytuacje.

>Wezmy przyklad nasycenia lacza. Winszuje kazdemu, ktory musi
>dzialac na laczu przytkanym obslugiwanym przez routery
>nie potrafiace priorytyzowac roznych kolejek.
No cóż, nie wiem czy zauważyłeś, mowa była o tanich ruterach/kartach takich
jak Sangoma czy 8100, za ok. $500. A nie o ruterach Cisco za $15000.

bart

--
           "crossing the deadline before it's too late"
  bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/