Re: Serwery IRC i NEWS bez DNS

Autor: Bartek Kulicki (martinez_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Tue 08 Feb 2000 - 17:34:06 MET

> przecież właśnie o tym Easy mówił -- providerzy zwykle pozwalają klientom
> mieć _własne_ nazwy w revdns'ie, a nie tylko `klient.provider.pl'. nie w
iem

odnioslem wrazenie ze jednak nie o to mu chodzilo (m.in po pytaniu Easiego
co odwrotny DNS ma wspolnego z bezpieczenstwem) - zreszta musisz przyznac ze
wiazaloby sie to z trickami technicznymi - takie rzeczy po prostu nie sa p
raktykowane.
Powaznych/duzych/uczeszczanych (wbrew pozorom serwisy dla doroslych tez do
takich naleza) serwisow nie stawia sie na HISie.
Jakos nie umiem sobie wyobrazic po CO komus inny revDNS niz ten tepsowy - w
koncu HIS ma gwarantowac dostep do sieci z domu/malej firmy.

> jak teraz jest w tpsa, ale około rok temu, nie było problemu z własną na
zwą
> dla łącza dzierżawionego 28k8 z jednym adresem IP. w HiSie nie ma takiej
> możliwości, bo jak znam życie, to znaleźliby się tacy, co chcieliby mieć
> co pół godziny inną nazwę w stylu `m4st4h.fr0m.eleetez.gr0up.hack.net' a
lbo
> `cmok.cmok.cmok.moja.agatko.kocham.cie.pl'

IMHO bardzo dobrze ze nie bedzie ! pomijam juz kwestie organizacyjno-techn
iczne takiej zabawy.

pozdrawiam,

--
bk