Re: Serwery IRC i NEWS bez DNS

Autor: Wojtek Kaniewski (wojtekka_at_irc.pl)
Data: Tue 08 Feb 2000 - 15:44:55 MET

Bartek Kulicki <martinez_at_panda.bg.univ.gda.pl> pisze:
> mowa jest o ODWROTNYM DNSie ktory (AFAIK) funkcjonuje troche inaczej - nikt
> ci nie broni zarejstrowac na HISie domeny www.polishporn.com jezeli masz t
> aka ochote... ale jezeli ktos bedzie probowal zrobic reverse lookup z twoim
> IP to dostanie odpowiedz *.his.miasto.tpnet.pl (czy jakkolwiek)

przecież właśnie o tym Easy mówił -- providerzy zwykle pozwalają klientom
mieć _własne_ nazwy w revdns'ie, a nie tylko `klient.provider.pl'. nie wiem
jak teraz jest w tpsa, ale około rok temu, nie było problemu z własną nazwą
dla łącza dzierżawionego 28k8 z jednym adresem IP. w HiSie nie ma takiej
możliwości, bo jak znam życie, to znaleźliby się tacy, co chcieliby mieć
co pół godziny inną nazwę w stylu `m4st4h.fr0m.eleetez.gr0up.hack.net' albo
`cmok.cmok.cmok.moja.agatko.kocham.cie.pl'

--
wojtekka_at_irc.pl :: http://wojtekka.stone.pl/ :: elluin_at_ircnet