Re: Serwery IRC i NEWS bez DNS

Autor: Jacek Zapala (jacek_at_ipartners.pl)
Data: Mon 07 Feb 2000 - 17:30:28 MET

In article <389EEEAD.12B53F15_at_polcelebs.com>, Easy_R wrote:

>tak tak........
>primo pisze sie "ze wzgledow bezpieczenstwa"

Z tym sie moge zgodzic, a co mi tam ;)
I tak w niczym nie zmienia to znaczenia mojej wypowiedzi.

>secundo co ma nazwa domeny do bezpieczenstwa ?????

Oj ma, ma. Nikt wprawdzie nie powinien definiowac ograniczen dostepu
bazujac na nazwach domen zamiast na adresach numerycznych, ale tacy sie
zdazaja.

Poza tym, czy chcialbys, aby kazdy mogl sobie robic wpisy w rev dnsie
podszywajac sie pod jakies Twoje maszyny? Bo ja np. nie i uwazam, ze mam do
tego prawo.

        Jacek