Re: Netscape 4.06 i giffy animowane...

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Sun 06 Feb 2000 - 23:55:24 MET

Dnia Sun, 06 Feb 2000 17:50:53 GMT, J.F. zeznaje:

>W zasadzie sie posunal. To chyba bylo na www.msp.com.pl, gdzie
>IE przegladal, a Ns niezbyt.
>Linki zawieraly spacje w nazwach [HREF="http:/.../AA BBBB/"],
>IE zamienial je na %20 po kliknieciu, Ns nie.
        Znany kwas. IE automatycznie robi urlencode, NN nie.
Żadna specyfikacja tego nie wymaga.

>Do tej pory nie wiem co prawda czy wina lezy po stronie Ns, FrontPage,
>czy skryptow asp co generowaly te strony..
        URL zawierający np. spację, zgodnie z RFC nie jest poprawnym URLem.
Trudno winić NN za to, że nie interpretuje poprawnie błędnych URLi.

>Podobnie zauwazam ze czesc stron z java dociaza lub wywala Ns, a IE
>jakos to przechodzi ... tez pewnie wykryli roznice i zaraz wstawili w
>swoj kompilator..
        Whatever. Ja mam Javę na stałe wyłączoną. w 90% przypadków
Java to tylko do niczego nie potrzebny głupi wodotrysk.

PS. FuT: pl.comp.www
bart

--
"Solo, I'm a soloist on a solo list, all alive, never on a floppy disk"
  bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/