Re: Netscape 4.06 i giffy animowane...

Autor: J.F. (jfox_at_priv6.onet.pl)
Data: Sun 06 Feb 2000 - 18:50:53 MET

On 4 Feb 2000 12:54:40 GMT, Bart Ogryczak wrote:
> Na szczęście MS nie posunął się do tego, żeby IE miało
>inne sposoby kodowania danych z formularzy, zrozumiałe tylko dla ASP
>;->

W zasadzie sie posunal. To chyba bylo na www.msp.com.pl, gdzie
IE przegladal, a Ns niezbyt.
Linki zawieraly spacje w nazwach [HREF="http:/.../AA BBBB/"],
IE zamienial je na %20 po kliknieciu, Ns nie.

Do tej pory nie wiem co prawda czy wina lezy po stronie Ns, FrontPage,
czy skryptow asp co generowaly te strony..

Podobnie zauwazam ze czesc stron z java dociaza lub wywala Ns, a IE
jakos to przechodzi ... tez pewnie wykryli roznice i zaraz wstawili w
swoj kompilator..

J.