Re: Netscape 4.06 i giffy animowane...

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Sat 05 Feb 2000 - 23:17:16 MET

Dnia 5 Feb 00 14:11:35 GMT, Jaroslaw Rafa zeznaje:
[...]
>A wez pod uwage, ze mozna i ekstrapolowac w przeciwna strone -
>"nieprawomyslne" wypowiedzi zdarzaja sie nie tylko w grupach dyskusyjnych,
>ale takze i w prasie. Zatem czy nie byloby wskazane w trosce o
>obywateli okreslic jednak prawnie, jakie tresci wolno publikowac? A w
>dalszej kolejnosci przywrocic do zycia pewna instytucje, ktora bedzie
>kontrolowala tresc wszystkich gazet przed ich wydrukowaniem? Oczywiscie
>bynajmniej nie pod wzgledem politycznym, alez nie! Tylko i wylacznie w
>trosce o to, aby obywatel nie byl zalewany bezuzytecznym "szumem
> [...]
        Zauważ, że już tak się dzieje. Redaktor naczelny decyduje za
Ciebie co jest ważne a co nie. Jakoś nie zauważyłem, żeby np. w GazWyb
pojawiały się artykuły autorstwa Experta czy Bonika.

bart

--
               "Where do i start? Where do i begin?"
  bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/