Re: I po zabawie (Bylo: Re: Minister lacznosci oszalal?)

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Sat 05 Feb 2000 - 23:10:26 MET

Dnia Tue, 25 Jan 2000 05:03:44 +0100, Marek Trenkler zeznaje:
>[ten post proponuję doczytać do końca - albo nie czytać go wcale]
>Tyle tylko, moi szanowni pogromcy, że daliście się nabrać jak dzieci i
>powinniście się teraz mocno ze wstydu zarumienić.
        No coż, nie pozostaje mi nic innego, jak tylko dołączyć Cię
do innych trolli. Miłych pogaduszek ze świnką morską.

bart

--
"Przeciez nie ma internetu bez przegladarki" - (c)Dariusz Kaminski
  bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/