Jak na stale do internetu? - Czy ktos mnie podłączy?

Autor: Bartosz Paciorek (paciorek_at_priv3.onet.pl)
Data: Sat 29 Jan 2000 - 17:16:23 MET

    Mieszkam na wsi, 60 km na południe od Warszawy w dawnym woj. Radomskim.
Sporo korzystam z internetu; rozrywkowo, zawodowo, itp.
    Niewystarczał mi modem analogowy, złożyłem wniosek i założono mi ISDN w
tempie iście expresowym, kiedy się pytałem o HIS, o którym coś już się wtedy
zaczynało mówić, odpowiadano mi, że to odległa sprawa i nie mam co sobie tym
głowy zawracać, teraz okazuje się, że będzie to możliwe byćmoże jeszcze w
tym półroczu i jeślibym chciał przesiąść się z ISDN-u na HIS-a to co
wydałem do tej pory na ISDN to pieniądze wyrzucone w błoto!
Dlaczego nie ma alternatywy HIS dla ISDN-owców, przecież to praktycznie ta
sama technologia?!
Znalazłem firmę SOS dającą dostęp radiowy o podobnych parametrach, ale nic
niewiadomo o czasie kiedy dotrze ona w moje strony, w chwili obecnej brakuje
jakiś 20-30 km.

Jest nas grupa 6 osób rozrzuconych w promieniu 1 km które chciałyby mieć
możliwość połączenia międzysobą i z internetem. Szukamy dla siebie
rozwiązania. Czekamy na propozycje.

--
Bartosz Paciorek
paciorek_at_poczta.onet.pl