Re: dwa pytania

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Sat 29 Jan 2000 - 17:09:28 MET

On Sat, 29 Jan 2000 02:03:38 +0100,
B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam (Bart Ogryczak) wrote:

> Jak pisałem, tu (Czerniaków) nawet nie oferują, więc nie.
>Coś ciekawego?

Mniej więcej tak: jeżeli Ty rozwiążesz umowę przed z góry ustalonym
terminem, płacisz karę (bodajże 300 dolców), jeżeli nie, umowa przedłuża
się na czas nieokreślony. Czyli tak, czy tak: płacisz.

Poza tym faktycznie odpowiedział mi na wyrażone zainteresowanie
przedstawiciel firmy, który okazał się procmailem i nie umiał udzielić
dodatkowych wyjaśnień.

--
Marcin Jagodziński