Re: Netscape 4.06 i giffy animowane...

Autor: Michal Sobkowski (michael.sobkowski_at_physik.uni-ulm.de)
Data: Thu 27 Jan 2000 - 23:26:33 MET

TROTTEL wrote:

> Taaaa... Najlatwiej to rzucac lamerami naokoolo... mam dziwne wrazenie
> ze w polskim internecie uwielbiaja takie zgrzyty - zamiast na samym
> poczatku rzucic tylko nazwe wlasciwej grupy
Na samym początku trzeba pomyśleć, czy się wysyła na właściwą grupę. A
przynajmniej poprosić o skierowanie na takową. Jeśli nie potrafi się
znaleźć opisu grupy, to wystarczy przeczytać choćby tematy większości
tutejszych postów, żeby wiedzieć, że to zła grupa.
Cezar zresztą miał najwyraźniej zamiar przenieść dyskusję we właściwe
miejsce, ale pewnie palec mu się omsknął... :-)

> (lub po prostu napisac
> odpowiedz,korona z glowy naprawde nie spadnie)
A skąd przeświadczenie, że ktokolwiek tutaj zna tę odpowiedź?

> wiekszosc osob unosi sie
> honorem i wyrzuca stek lamerow,plonkow itp... i z banalnego pytania robi
> sie dyskusa na kilkanascie postow... I po co ? Ale to juz chyba polska
> cecha narodowa - pieniactwo...
Cóż, ton wypowiedzi Dariusza prowokuje do złośliwości, którym nie oparł
się i niżej podpisany
Michał
:-)

--
Niniejszym chciałbym podziękować serwerowi za zamieszczenie tego postu!
[Skull d'Hutt]