Re: Minister lacznosci oszalal?

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Tue 25 Jan 2000 - 01:13:02 MET

Dnia Sun, 23 Jan 2000 16:40:46 +0100, Marek Trenkler zeznaje:
>Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
>napisał:388973DF.F5EA78E3_at_zagiel.pl...

>Przyszlo, oczywiscie, ale z tym jest chyba tak jak z demokracja: jest to
>cos zlego, ale niczego lepszego ludzie dotad nie wymyslili :)
        Chyba nie rozróżniasz demokracji rynkowej od realnego socjalizmu
z gospodarką centralnie sterowaną. Tyle, że Ty chciałbyś, żeby centralne
sterowanie odbywało się za pomocą koncesji. Pozostała by znana z czasów
realsocjalizmu instytycja donosu (do organu wydającego koncesję).
A ja myślałem, że tylko emeryci tęsknią za Edwardem Gierkiem.

bart

--
 "I found it hard, it's hard to find, well, whatever, never mind"
          bart @ bart.w-wa.pl || http://www.bart.w-wa.pl