Re: Minister lacznosci oszalal?

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_wsp.krakow.pl)
Data: Sun 23 Jan 2000 - 08:44:27 MET

On Sat, 22 Jan 2000, Marek Trenkler wrote:

> - zoperuj sie u lekarza bez uprawnien,
> - milej podrozy samolotem, pilotowanym przez goscia bez licencji,
> - szerokiej drogi w taksowce, prowadzonej przez typa bez prawa jazdy.
>
> Moze wtedy zrozumiesz (jesli zdazysz), ze wydawanie uprawnien ma
> niekiedy sens.

Wlasnie: *niekiedy*.
Uslugi internetowe w mojej opinii (i zdaje mi sie wiekszosci uzytkownikow
internetu w Polsce) do takiej kategorii nie naleza.
Postawienie serwera WWW i sprzedawanie kont na nim nie grozi nikomu
smiercia...

Idac za twoim rozumowaniem, mozna by zazadac koncesji na wszystko: uslugi
krawieckie, szewskie, stolarskie - czemu nie?
Przeciez jezeli stolarz bez koncesji zrobi szafe, ktora zwali sie na
ciebie i cie zabije, albo chociaz polamie nogi, to jest to o wiele
bardziej niebezpieczne niz to, ze zalozysz sobie strone na serwerze, ktory
bedzie np. ciagle padal...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl